پيشگفتار

راهنماي كسب درآمد از طريق خريد و فروش ارز در بازار بورس آنچه خواهيد خواند حاصل تجربه من در كسب درآمد از اين بازار پرآشوب است.

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

پيشگفتار

۴ بازديد

 

به راحتي ميتوان در بروكرهاي فاركس افتتاح حساب كرد و حتي سود هاي موقتي نيز داشت اما ماندگاري در اين بازار كار آساني نيست و در عمل بيشتر كساني كه وارد بازار معاملات فاركس ميشوند با زيان اين بازار را ترك ميكند.در اين نوشتار تنها به بررسي يك استراتژي تجاري ميپردازم كه توانسته است در بازار آشفته مالي پس از بحران اقتصادي سال 2008 بخوبي سودآوري داشته و براي علاقمندان ميتواند حداقل درآمد جانبي اندك در كوتاه مدت و در ميان مدت و بلند مدت درآمد خوب و عالي را در داشته باشد.

لطفا تمام گفتارهاي اين كانال را با دقت بخوانيد زيرا درآمد در بازار مالي بين المللي فاركس بدون شناخت و آگاهي كافي ميسر نيست

بسيار مهم!!!

هدف اين نوشتار تشويق شما به معامله گري در بازار ارزهاي بين المللي به هر قيمت نيست.توجه داشته باشيد چنانچه شما در اين بازار فعاليت داشته باشيد يا نه، هيچ سود يا زياني براي من نگارنده اين نوشتار ندارد.ميتوانستم يك گروه بسازم و شما با عضويت و فعاليت در آن، سودي نيز عايد من كنيد اما اين كار را نميكنم زيرا با سود معامله گري خودم راضي ام. بنابراين در مورد سودها و خطرهاي اين كار زياده گويي يا كم گويي نخواهم كرد.

هدف اصلي اين نوشتار:

1- كمك به هم ميهنان بزرگوار بسوي داشتن درآمد كم يا زياد از بازار بورس بين الملل و بهبود شرايط زندگي تمام هم ميهنان عزيز

2- اعاده حيثيت از كار معامله گري (دلالي) ارزهاي بين المللي در فاركس

به اميد پيروزيتان در زندگي و تجارت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.